REGULAMIN SKLEPU
INTERNETOWEGO

rownirazem.pl

Sklep Internetowy (medyczny i techniczny) rownirazem.pl działający pod adresem https:// rownirazem.pl jest serwisem prowadzonym przez Wielobranżową Spółdzielnię Inwalidów z siedzibą w Wągrowcu 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska 38, NIP 7660006001, REGON 00081927200000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000032352,

Adres pocztowy:       Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów w Wągrowcu

  1. Gnieźnieńska 38; 62-100 Wągrowiec

Adres e-mail: sekretariat@wsi.com.pl

Numer telefonu:       672680900

Słowniczek

Do celów niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:

KONSUMENT – osoba fizyczna, dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny )

KONTO – prowadzone dla Kupującego przez Sklep Internetowy konto będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Kupującego oraz informacje o jego działaniach w Sklepie Internetowym.

KUPUJĄCY – konsument, przedsiębiorca lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy przyznają zdolność prawną, który zawiera umowę sprzedaży w Sklepie Internetowym rownirazem.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

PRZELEW ELEKTRONICZNY – płatność wykonywana przez Klienta za pośrednictwem systemów płatności on-line. Płatność dokonywana przed realizacją zamówienia (przedpłata).

SPRZEDAWCA/SKLEP INTERNETOWY – przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy objęty niniejszym regulaminem, tj. Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów z siedzibą w Wągrowcu 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska 38, NIP 7660006001, REGON 00081927200000, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000032352; ADRES DO KORESPONDENCJI: ul. Gnieźnieńska 38,62-100 Wągrowiec

TOWAR – wszelkie rzeczy oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym rownirazem.pl . Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT i są fabrycznie nowe. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego, którego celem jest zawarcie umowy sprzedaży Towaru ze wskazaniem jego ilości za pośrednictwem sklepu internetowego  prowadzonego przez Sprzedającego-umowa sprzedaży na odległość

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa przez którą Sprzedawca – przedsiębiorca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność towaru i wydać mu rzecz, a Kupujący zobowiązuje się towar  odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

  • 1.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze sklepu internetowego na Serwisie rownirazem.pl prowadzonego przez spółdzielnię pod firmą Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów w Wągrowcu, przez sprzedaż towarów w ramach sklepu technicznego i sklepu medycznego na odległość. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej rownirazem.pl . Usługobiorca powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz polityką prywatności i plików cookies. Dostęp do Regulaminu i polityki prywatności i plików cookies można uzyskać w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu oraz pobrać i sporządzić wydruk. Regulamin określa w szczególności zasady zasady i tryb zawierania umowy na odległość, zasady i tryb wykonywania przysługującego konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w jaki sposób dokonuje się zamówień, określa możliwe sposoby zapłaty ceny oraz sposoby dostarczenia produktów. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci: potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie przez Sprzedawcę na wskazany adres e-mail ze wskazaniem przedmiotu zamówienia i numeru zamówienia.
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Usługobiorca następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarka internetowa typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). W celu skorzystania ze sklepu internetowego Usługobiorca powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do internetu.
  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji i jest bezpłatne..
  4. Złożenie zamówienia na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego możliwe jest w:

– opcji zakupy bez rejestracji przez wypełnienie obowiązkowych pól zawartych w Formularzu Zamówienia oznaczonych gwiazdką ( imię i nazwisko, adres dostawy, e-mail, numer telefonu), zaakceptowania regulaminu oraz polityki prywatności i plików cookies, wybrania opcji płatności i dostawy, zaakceptowania zamówienia. Potwierdzenie dokonania zamówienia i szczegóły zamówienia wraz z jego numerem zostają przez Sprzedawcę wysłane na wskazany przez Klienta adres e-mail.

-z opcją logowania. W tym celu Klient wypełnia on-line formularz rejestracji, podając dane obowiązkowe oznaczone gwiazdką, w tym swój adres e-mail. Na wskazany przez Klienta adres e-mail przesyłany jest link do nadania 12 bitowego hasła do swojego konta. Po zarejestrowaniu się w Sklepie na podany w procesie rejestracji adres e-mail Klienta przesłane zostanie potwierdzenie rejestracji. Rejestracja w Sklepie i korzystanie z funkcjonalności Sklepu są bezpłatne. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego przez Usługobiorcę w celu utrzymania sesji zalogowanego Usługobiorcy oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego. Usługobiorca może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki cookie lub zablokować umieszczanie plików cookie za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej. Klient celem złożenia zamówienia zobowiązany jest zaakceptować regulamin Sklepu i politykę prywatności i plików cookies, wybrać opcję płatności i dostawy, zaakceptować zamówienie. Potwierdzenie dokonania zamówienia i szczegóły zamówienia wraz z jego numerem zostają przez Sprzedawcę wysłane na wskazany przez Klienta adres e-mail. Konto, z którego zamówienia nie są dokonywane przez okres 12 miesięcy będą usuwane automatycznie przez Sprzedawcę. Klient, który zarejestrował Konto Klienta na stronie Usługodawcy rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia swojego Konta klienta. Usługodawca usuwa zarejestrowane Konto Klienta lub/i adres e-mail bez zbędnej zwłoki.

  • 2.

Warunki sprzedaży

  1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Przedmiotem sprzedaży są produkty fabrycznie nowe, wolne od wad, prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  3. Wszystkie ceny towarów w Sklepie Internetowym są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i są cenami brutto tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Informacja o cenie podawana na stronie rownirazem.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Usługobiorcę e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian w sklepie internetowym .
  4. Ceny towarów znajdujące się na stronie Sklepu Internetowego nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zostają określone po dokonaniu wyboru produktów i sposobu ich dostawy do Klienta. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów wraz z kosztami dostawy wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
  5. Produkty oferowane w Sklepie Internetowym zawierają opis, informację o Produkcie oraz zdjęcie. Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by prezentować produkty w sposób jak najbardziej odpowiadający ich rzeczywistemu wyglądowi. Kolor/barwa Produktów mogą nieznacznie odbiegać od prezentowanych. Nie wpływa to jednak na właściwości towaru.
  6. Aby umowa sprzedaży mogła zostać zawarta, należy złożyć zamówienie on-line, na stronie sklepu internetowego korzystając z koszyka zamówień poprzez opcję „dodaj do koszyka”. Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem.
  7. W sytuacji, w której Klientowi ma zostać wystawiona i wysłana faktura winien wpisać dane do faktury. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej wówczas faktura zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta. W kolejnym kroku Klient potwierdza zamówienie opcją ,, Kupuję i płacę” przez co potwierdza, iż dokonanie zamówienia wiąże się z koniecznością dokonania płatności za złożone zamówienie. W ostatnim etapie Klient opłaca zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności. Zapłaty można dokonać: przelewem za pośrednictwem operatora systemu płatności Przelewy24.pl lub gotówką w formie pobrania, gdzie należność pobierana jest przez kuriera w momencie dostawy towarów. Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób na początku procesu składania zamówienia (w koszyku zamówień).
  8. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości z potwierdzeniem przyjęcia oferty na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w formularzu zamówienia lub na Koncie Klienta.
  • 3.

Dostawa zamówień

  1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Klientowi jedynie na terenie Polski, na adres wskazany przez Klienta w Formularzu lub na Koncie klienta. Klient winien wskazać prawidłowy i dokładny adres, pod który ma zostać zrealizowana dostawa. Produkt zostanie dostarczony za pomocą firmy kurierskiej lub może zostać odebrany osobiście pod adresem ul. Gnieźnieńska 38, 62-100 Wągrowiec.
  2. W momencie wydania towarów sprzedawca dostarcza kupującemu paragon fiskalny w formie elektronicznej lub wraz z przesyłką w formie papierowej. Na żądanie nabywcy Sprzedawca wystawia fakturę VAT w formie elektronicznej lub papierowej.
  3. Przewidywany czas dostarczenia towaru to 1 do 4 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki, w zależności od wybranej formy dostawy. Całkowity i maksymalny termin dostawy towarów nie może przekroczyć terminu 14 dni.
  4. Termin nadania przesyłki do Klienta wynosi do 3 dni i jest liczony od daty złożenia zamówienia przez Klienta
  5. W wypadku Produktu na indywidualne zamówienie Sklep Internetowy jest zobowiązany do poinformowania Kupującego o czasie realizacji zamówienia lub niemożności jego realizacji (chociażby częściowego). Jeśli, po złożeniu przez Kupującego zamówienia obejmującego kilka towarów, okaże się, że realizacja części zamówienia nie będzie możliwa w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep Internetowy niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres e-mail. W takim przypadku Kupujący może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości. Gdyby Kupujący dokonał już zapłaty za zamówiony towar z góry, Sprzedawca zwróci Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni, zapłaconą kwotę lub jej odpowiednią część, w razie gdy zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. W wypadku braku możliwości skompletowania produktów zgodnie z formularzem zamówienia, z powodu niedostępności któregoś z zamówionych produktów, Sklep Internetowy realizujący zamówienie będzie kontaktował się z Kupującym telefonicznie lub na adres email w celu zaproponowania zamiennika brakującego towaru, na który to kontakt Kupujący wyraża zgodę. W takim przypadku Kupujący może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości. Po rozwiązaniu umowy sprzedawca bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy, dokonuje zwrotu każdej kwoty wpłaconej zgodnie z warunkami umowy.
  7. Koszt dostawy towaru ponosi Kupujący. Kalkulacja ostatecznego kosztu dostarczenia zamówionych produktów dokonywana jest na pierwszym etapie składania zamówienia on‑line (w koszyku zamówień).
  8. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem, Kupujący jest proszony o skontaktowanie się ze Sprzedawcą.
  • 4.

Reklamacje Konsumenckie i Gwarancja

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży w zakresie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona  przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  3. Gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta stwierdzi niezgodność towaru z umową jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie o niezgodności towaru z umową. Konsument lub Przedsiębiorca poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby lub lokalu przedsiębiorcy, bądź w formie mailowej na adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsi.com.pl Celem prawidłowego rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę wskazane jest zawarcie w nim: imienia, nazwiska, danych adresowych, daty zawarcia umowy sprzedaży, określenie towaru podlegającego reklamacji, określenie niezgodności towaru z umową, w jaki sposób Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta chce skorzystać ze swoich uprawnień,
  4. Uprawnienia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta:

-naprawa lub wymiana towaru niezgodnego z umową na wolny od wad

Sprzedawca uprawniony jest do wymiany towaru na wolny od wad gdy Konsument lub przedsiębiorca na prawach Konsumenta żąda naprawy. Sprzedawca uprawniony jest do naprawy towaru gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta domaga się wymiany w sytuacji, w której doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.  Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

-Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta celem rozpoznania reklamacji zobowiązany jest odesłać towary podlegające reklamacji Sprzedawcy. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta koszty dostawy towaru

– oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy

Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o obniżeniu ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w sytuacji, w której:

  1. a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez jego wymianę lub naprawę
  2. b) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową –poprzez wymianę lub naprawa

c)brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

d)brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z wymiany towaru lub jego naprawy

e)z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. Sprzedawca zwraca konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny. W razie odstąpienia od umowy konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  2. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6.Niezależnie od prowadzenia postępowania reklamacyjnego, Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia.

7.Konsument lub przedsiębiorca na prawach ma możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.

8.Na towary oferowane do sprzedaży może zostać udzielona gwarancja , Sprzedawca wskazuje, iż w opisie towarów znajduje się informacja czy są objęte gwarancją

  • 5.

Zwrot towaru, korzystanie z prawa odstąpienia

  1. Konsumentowi i przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 (czternastu) dni od dnia odebrania zamówionych towarów bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów. Termin uważa się za zachowany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od odebrania towaru na adres: Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów, ul. Gnieźnieńska 38, 62-100 Wągrowiec. Wzór formularza odstąpienia, stanowi załącznik do Regulaminu. lub złożenie wyraźnego w swojej treści oświadczenia.
  2. W razie odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwraca wszystkie kwoty otrzymane od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Zwrot płatności dokonywany jest przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty z jakiego skorzystał Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Zwrot dotyczy również kosztów poniesionej przez Kupującego dostawy towaru, przy czym zwrotowi podlega koszt najtańszego zwykłego dostarczenia towaru.
  3. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, który odstąpił od umowy ma obowiązek odesłać towar albo przekazać je sprzedawcy lub osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Zwracane towary powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach prawidłowego zapoznania się z towarem. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • 6.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119), (zwanego dalej „RODO“), Sprzedawca informuje, że: Administratorem Danych Osobowych jest: Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów z siedzibą w Wągrowcu 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska 38, NIP 7660006001, REGON 00081927200000, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000032352, dane kontaktowe: +XXX, adres e-mail: XXX

  1. Klient ma prawo: żądać od Administratora wglądu do danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO), żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO), żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO), żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) , żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych), wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Szczegółowe uregulowania dotyczące przetwarzania danych dostępne są w polityce prywatności.

4.Przetwarzając dane osobowe Sprzedawca przestrzega przepisów prawa powszechnie obowiązującego, na bieżąco śledzi zmiany regulacji ochrony danych osobowych, w tym doskonali procedury wewnętrzne i sposoby zabezpieczenia danych osobowych. Sprzedawca stosuje adekwatne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie dla zakresu i celu przetwarzania danych.

  • 7.

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, m.in. Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2023 poz. 2759 t.j z późn. zm.) i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2020 poz 244 tj. z późn zm.).
  2. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone w serwisie Sklepu Internetowego rownirazem.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).
  4. Regulamin Sklepu Internetowego udostępniany jest nieodpłatnie, w każdym czasie, za pośrednictwem linku aktywacyjnego zamieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego oraz w koszyku zamówień (przed zawarciem umowy). Istnieje możliwość sporządzenia jego wydruku lub zapisania w formie pliku.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana nie narusza praw osób, które złożyły zamówienie lub zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem zmian w regulaminie.

Załączniki:

równirazem

Porozmawiajmy

Wągrowiec

ul. Gnieźnieńska 38

Napisz do nas

sekretariat@wsi.com.pl

Zadzwoń do nas

+48 67 26 80 900

Sklep medyczny
Nasze usługi
Mapa strony
Informacje